Warunki i Zasady

Opublikowano dnia 4 czerwca 2023

1. Wstęp

Witaj na stronie socialzakup.pl . Korzystając z tej strony, zgadzasz się przestrzegać poniższych warunków i zasad. Prosimy uważnie przeczytaj te informacje.

2. Dostęp i Korzystanie z Strony Internetowej
2.1 Twoje Konto

Aby uzyskać dostęp do określonych funkcji strony internetowej, będziesz potrzebować konta. Będziesz odpowiedzialny za zachowanie poufności informacji logowania związanych z Twoim kontem.

2.2 Użytkowanie Strony Internetowej

Nie wolno Ci używać tej strony do celów nielegalnych lub zabronionych zgodnie z odpowiednimi warunkami i przepisami prawnymi.

2.3 Interakcja z Innymi Użytkownikami

socialzakup.pl oferuje możliwość interakcji z innymi użytkownikami. Jesteś odpowiedzialny za swoje zachowanie i musisz przestrzegać zasad i wytycznych określonych przez stronę.

3. Prawa Autorskie

Wszystkie materiały i treści dostępne na tej stronie internetowej są chronione prawami autorskimi i nie mogą być używane bez pisemnej zgody właściciela.

Każde nieautoryzowane wykorzystanie zawartości tej strony internetowej może stanowić naruszenie praw autorskich i może skutkować odpowiednimi działaniami prawny

Sprawdź linki lub artykuły . Nie ponosimy odpowiedzialności za praktyki dotyczące prywatności tych stron, i zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności każdej odwiedzanej strony.
4. Ograniczenie Odpowiedzialności

socialzakup.pl Strona internetowa nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy lub opuszczenia w treści lub funkcjonalności strony.

socialzakup.pl nie gwarantuje nieprzerwanego i bezbłędnego dostępu do strony internetowej ani oferowanych usług.

Korzystanie z tej strony internetowej odbywa się na własne ryzyko. socialzakup.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe, specjalne, karne lub inne szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania tej strony internetowej.

5. Polityka Prywatności

socialzakup.pl szanuje prywatność użytkowników i zbiera oraz wykorzystuje dane osobowe zgodnie z jej polityką prywatności.

Dane osobowe, które podajesz, będą używane w celu poprawy usług i dostosowania Twojego doświadczenia na stronie socialzakup.pl .

socialzakup.pl nie ujawni Twoich danych osobowych osobom trzecim bez Twojej zgody, chyba że przewidują to przepisy prawa lub gdy jest to konieczne do świadczenia usług żądanych przez Ciebie.

6. Modyfikacje Warunków i Zasad

socialzakup.pl zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji warunków i zasad bez wcześniejszego zawiadomienia. Twoim obowiązkiem jest regularne sprawdzanie tej strony, aby być na bieżąco z ewentualnymi zmianami.

Kontynuowanie korzystania z tej strony po zmianie warunków i zasad oznacza akceptację dokonanych zmian.

7. Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących warunków i zasad tej strony internetowej, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie.

Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i udzielimy Ci niezbędnych informacji i wyjaśnień.

Polityka Zwrotów Opublikowana dnia 4 czerwca 2023
1. Ogólna Polityka Zwrotów

Specjalizujemy się w dostarczaniu dóbr niematerialnych, nieodwołalnych. W związku z tym po zrealizowaniu zamówienia i dostarczeniu produktu zwykle nie wydajemy zwrotów. Zachęcamy naszych klientów do zrozumienia i akceptacji tej polityki podczas dokonywania zakupów na naszej stronie.

2. Wyjątkowe Okoliczności dla Zwrotów

Mimo naszej ogólnej polityki braku zwrotów, rozumiemy, że mogą wystąpić wyjątkowe okoliczności związane z charakterem dostarczanych przez nas produktów. W takich przypadkach zobowiązujemy się do honorowania wniosków o zwrot zgodnie z następującymi konkretnymi warunkami:

2.1 Zwrot w Trakcie Dostarczania Produktu

Nie oferujemy zwrotu, jeśli zamówienie zostało już zrealizowane lub jest w trakcie dostarczania. Zwrot jest możliwy tylko przed przetworzeniem zamówienia.

2.2 Polityka Zwrotów za Brak Dostawy

Jeśli nie rozpoczęliśmy dostawy w ciągu 5 dni roboczych od daty zamówienia, przepraszamy za niedogodności i chętnie zwrócimy pieniądze. Należy jednak pamiętać, że zwroty będą udzielane wyłącznie za niewykonane zamówienia, a żądanie zwrotu należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty pierwotnego zamówienia. Udane zamówienie jest definiowane jako moment, w którym pieniądze dotarły do nas, ponieważ może minąć pewien czas, zanim płatność zostanie zaksięgowana i otrzymamy środki. Gdy pieniądze dotrą, będziemy mogli przetworzyć zamówienie i wystawić zwrot, jeśli będzie to konieczne. Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie.

3. Obsługa Klienta i Jakość Usług

Nasz zespół wsparcia jest dedykowany świadczeniu profesjonalnej, terminowej pomocy. Cenimy Twoją decyzję o wyborze naszych usług i zobowiązujemy się do zapewnienia Twojej satysfakcji przez całe doświadczenie z nami.

4. Odpowiedzialność za Świadczenie Usług
4.1 Odpowiedzialność Dostawcy Usług

Usługi wzrostu followersów oferowane przez nas są wykonywane przez zewnętrznych dostawców. Podczas gdy nadzorujemy zarządzanie zamówieniami, faktyczne wykonanie usługi leży po stronie dostawcy.

4.2 Ograniczenie Odpowiedzialności

Odmawiamy odpowiedzialności za szkody wynikające z korzystania z informacji lub treści na stronie internetowej. Nie ponosimy również odpowiedzialności za opinie wyrażane przez strony trzecie w komentarzach.

4.3 Funkcjonalność Strony Internetowej i Dostęp

Dokładamy starań, aby zapewnić płynne działanie strony internetowej, ale nie gwarantujemy nieprzerwanego, bezbłędnego dostępu. Nie ponosimy odpowiedzialności za techniczne awarie o dowolnym charakterze.

5. Warunki Dostawy
5.1 Terminy i Szybkość Dostawy

Szacowany czas rozpoczęcia dostawy: 1-24 godziny po złożeniu zamówienia. Przybliżona prędkość dostawy: 100-1500 followersów/24 godziny.

5.2 Anulowanie i Modyfikacja Zamówień

Po złożeniu zamówienia anulacja nie jest możliwa, chyba że wystąpi opóźnienie w przetwarzaniu lub usługa stanie się niedostępna. Klienci mogą zażądać dezaktywacji usług automatycznego doładowania, aby skutecznie zarządzać swoimi profilami.

5.3 Przybliżone Czasy Dostawy i Opóźnienia

Prosimy wziąć pod uwagę przybliżone czasy dostawy dla każdego produktu. W przypadku znaczących opóźnień skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, aby znaleźć rozwiązanie.

5.4 Followersi, Polubienia, Odwiedziny i Pobrania

Zdarza się marginalna utrata followersów, polubień, odwiedzin i pobrań w czasie. Jeśli utrata przekroczy 15% w ciągu 30 dni, zostaną zapewnione bez dodatkowych kosztów zastępstwa.

6. Rozwiązywanie Problemów i Pytania Klientów

W przypadku problemów nieobjętych powyższymi punktami lub w przypadku różnic w świadczeniu usług, prosimy o kontakt w celu znalezienia odpowiedniego rozwiązania.

Nasza strona internetowa może zawierać linki do stron trzecich, które nie są własnością ani nie są kontrolowane przez nas. Sprawdź linki, tools, free trials lub artykuły.

7. Harmonogram Realizacji Zamówień

Zamówienia są przetwarzane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach od 10:00 do 22:00 czasu środkowoeuropejskiego. Zamówienia złożone poza tymi godzinami będą przetwarzane następnego dnia.